Дългото седене пред компютъра уголемява задните части с 50 на сто, тъй като се отпускат седалищните мускули, установи израелско проучване, цитирано от в. "Дейли мейл". Откритието е било направено от екип, специализиран в изучаването на проблемите при дългото залежаване на обездвижени пациенти.Уч ... |
 |
Рисковете от сърдечни увреждания са много по-малки за жените в детеродна възраст, които редовно консумират риба, богата на омега-3 мастни киселини, в сравнение с жените, които рядко ядат риба, сочат резултатите от датско изследване, цитирани от Франс прес. Изследването за пръв път фокусира внима ... |
 |
Жените, чийто хранителен режим е богат на антиоксиданти, са с по-малък риск от инсулт дори ако са били засегнати от сърдечносъдови заболявания, сочат резултатите от изследване, цитирани от ЮПИ.Ръководителката на изследването Сузане Раутиайнен от института Каролинска в Швеция припомни, че оксидативни ... |
 |
Депресията се проявява с различни усещания – от чувство на тъга, на безнадежност, нещастие, потиснатост, лошо настроение и самочувствие до самоненавист и мисли за самоубийство.Повечето хора изпадат в такива състояния от време на време, но ако тези чувства на тъга, гняв или разочарование започ ... |
 |
1. Когато огладнеете, помирисвайте банан, ябълка или мента. Звучи глупаво, но работи. Това е доказано от изследване над повече от 3000 доброволци – колкото повече душели, толкова по рядко огладнявали и повече килограми сваляли. Според една от теориите, миризмата на определени храни най-просто ... |
 |
Ябълковият сок може да бъде вреден за здравето не заради следите от арсеник в него, а защото е много сладък, съобщи Асошиейтед прес.Заради съдържанието на захар и калоричността при малко естествени съставки ябълковият сок е опасен не само за килограмите, но и за зъбите. С него децата привикват към с ... |
 |
За разлика от диабета и високото кръвно налягане повишеният холестерол, който убива милиони хора по света, не се усеща. Повишените стойности на холестерола се откриват само с кръвен тест. Продължителното пренебрегване на високия холестерол може да намали продължителността на живота с години.Мазни ... |
 |
Рибата е важна за поддържане на оптимално състояние на мозъка и предотвратяване на деменция, усатновиха новозеландски учени, цитирани от в. "Дейли мейл".Мазната риба като сьомга, скумрия, пъстърва, сардини може да подобри паметта с 15 процента. За изследването учените са давали хранителни добавки с ... |
 |
Когато добавяме мляко в чая, намаляваме лечебните му свойства, твърдят немски специалисти от берлинската болница Charite Hospital. Изследвания установиха, че употребата на черен чай помага за поддържане на нормално кръвно налягане и предпазва от хипертония. Учените свързват този ефект с катехините ... |
 |
В граха се съдържат вещества, способни да оказват положително въздействие върху работата на сърдечно-съдовата система и бъбреците, смятат канадски учени.Те провели изследване и установили, че определена комбинация от полезни съставки на екстракта от грах оказва изключително благотворно влияние вър ... |
 |
Българската формула за релакс е хубава природа и ежедневно вслушване в природните звуци, коментира в интервю за БТА д-р Стоян Везенков.По думите му модерни в момента в други страни са залите за релакс в големите концерни и други практики за релаксация, за които все още не знаем, но в България обаче ... |
 |
Американски учени твърдят, че дъвченето на дъвка след хранене намалява чувството на глад и подпомага процеса на вталяване. Когато човек се стреми да отслабне, трябва да внимава какво и колко яде. Понякога обаче след изморителните упражнения му се приисква нещо калорично, което нарушава диетата му ... |
 |
Зеленчуците са изключително здравословна храна, изобилстваща от полезни вещества като витамини, минерали и въглехидрати.Зеленчуковите ястия трябва неизменно да присъстват на трапезата. При приготвянето им обаче много от полезните съставки се губят. Германски експерти, цитирани от ДПА и БТА, съветват ... |
 |
|
Американско проучване показва, че консумацията на храна, богата на веществото холин, намалява опасността от развитието на деменция. Холинът е от групата на В витамините и се съдържа в пилешкото месо, яйцата, соленоводната риба, както и в боба. Изследванията показват, че хората, чието меню съдържа п ... |
 |
Банята и сауната не само укрепват сърдечносъдовата система на човека, но подобряват настроението му и му помагат да гледа по-оптимистично на живота и на самия себе си. До този извод са стигнали група японски учени от университета на гр. Тоама, предаде ИТАР-ТАСС.По време на мащабни изследвания специа ... |
 |
Жените на средна възраст, които включват в менюто си много рафинирани въглехидрати, могат да намалят риска от диабет чрез употребата на умерено количество алкохол, предаде Ройтерс, позовавайки се на резултатите от американско изследване.Анализ на данни от изследване, обхванало над 80 000 жени, наблю ... |
 |
Немски стоматолози установиха, че пастите за зъби не само не предотвратяват кариесите, но е възможно и да разрушат зъбния емайл, предаде АСН.Според тях флуорът наистина защитава усмивката, но количеството му в пастите за зъби е повече от недостатъчно.Качествената паста никога не е сладка, твърдят ... |
 |
Препечените пържоли и кюфтета увеличават риска от рак на простатата, предупредиха американски експерти, цитирани от в. "Дейли мейл".Учени от университета на Калифорния анализираха хранителните навици на 1000 мъже, половината от които с бързо развиващ се рак на простатата. Те установиха връзка между ... |
 |
|
Хората, които живеят в райони с по-замърсен от автомобилния трафик въздух, са изложени на повишен риск от развитието на диабет, предаде Ройтерс, позовавайки се на резултатите от изследване на специалисти от Дания.Авторите на проучването от Датското онкологично дружество са анализирали данни за над 5 ... |
 |
Умереното количество сол е по-полезно за здравето от прекомерното или твърде малкото, предаде Ройтерс, позовавайки се на резултатите от канадско изследване, което ще подхрани дебата за здравословните ефекти от консумацията на масово използваната подправка. Лекарите от години предупреждават, че преко ... |
 |
|
|